Иргэдийн 11-р сард төлсөн ЦАХИЛГААНЫ ТӨЛБӨРИЙН зөрүүг 12 сард шилжүүлэн тооцхыг ШӨХТГ-с шаардлаа
Үйл явдал
/
2020-12-03

Цахилгааны төлбөр гомдлоор доорхи асуудлыг шийдвэрлэхээр боллоо.

  1. Гомдлыг газар дээр нь очиж шийдвэрлэнэ.

- Төлбөр төлсөн хэрэглэгчийн төлбөрийн зөрүү байвал 12 сард шилжүүлэн тооцох.

- Төлбөрийн мэдээлэл очсон ч төлөөгүй байгаа хэрэглэгчийн гомдлоор тоолуурын заалтыг дахин хянах, хэрэглэсэн хэрэглээний төлбөрийг л авах

  1. УБЦТС компанийн албан хаагчид газар дээр нь очиж ажиллах, гомдлыг шийдвэрлэх.
  2. Эзэнгүй байсан айлын бичигдсэн төлбөрийг хүчингүй болгох
  3. Сүүлийн гурван сарын хэрэглээний дунджаар тооцох гэсэн нь өмнөх оны тухайн саруудын хэрэглээний дундажаар тооцох байсан байна. Энэхүү тайлбарыг залруулах.
  4. Санал хүсэлт, гомдол хүлээн авах утас (70047004) ачаалалтай тохиолдолд цахимаар хүлээж авах системийг яаралтай ажиллагаанд оруулах. Тухайлбал цахилгаан хэрэглэгч апп -аар гомдол хүлээн авах г.м

Та бүхний бичсэн мэдээлэл, баримтыг үндэслэн Улаанбаатар Цахилгаан Түгээх Сүлжээ ТӨXK - ийн удирдлагуудад танилцуулж дээрхи ажиллагааг хийхээр боллоо. Санал сэтгэгдэл бичсэн, баримт илгээсэн иргэддээ баярлалаа.

 

Сэтгэгдэл:
Таны IP: (52.15.245.1)
АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд https://www.ulsturch.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. Манай сайт ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул Та сэтгэгдэл бичихдээ бусдын эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү.