Иргэдийн 11-р сард төлсөн ЦАХИЛГААНЫ ТӨЛБӨРИЙН зөрүүг 12 сард шилжүүлэн тооцхыг ШӨХТГ-с шаардлаа
Цахилгааны төлбөр гомдлоор доорхи асуудлыг шийдвэрлэхээр боллоо.
- Гомдлыг газар дээр нь очиж шийдвэрлэнэ.
- Төлбөр төлсөн хэрэглэгчийн төлбөрийн зөрүү байвал 12 сард шилжүүлэн тооцох.
- Төлбөрийн мэдээлэл очсон ч төлөөгүй байгаа хэрэглэгчийн гомдлоор тоолуурын заалтыг дахин хянах, хэрэглэсэн хэрэглээний төлбөрийг л авах
- УБЦТС компанийн албан хаагчид газар дээр нь очиж ажиллах, гомдлыг шийдвэрлэх.
- Эзэнгүй байсан айлын бичигдсэн төлбөрийг хүчингүй болгох
- Сүүлийн гурван сарын хэрэглээний дунджаар тооцох гэсэн нь өмнөх оны тухайн саруудын хэрэглээний дундажаар тооцох байсан байна. Энэхүү тайлбарыг залруулах.
- Санал хүсэлт, гомдол хүлээн авах утас (70047004) ачаалалтай тохиолдолд цахимаар хүлээж авах системийг яаралтай ажиллагаанд оруулах. Тухайлбал цахилгаан хэрэглэгч апп -аар гомдол хүлээн авах г.м
Та бүхний бичсэн мэдээлэл, баримтыг үндэслэн Улаанбаатар Цахилгаан Түгээх Сүлжээ ТӨXK - ийн удирдлагуудад танилцуулж дээрхи ажиллагааг хийхээр боллоо. Санал сэтгэгдэл бичсэн, баримт илгээсэн иргэддээ баярлалаа.
Сэтгэгдэл:
Таны IP: (52.15.245.1)
АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд https://www.ulsturch.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. Манай
сайт ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул Та сэтгэгдэл
бичихдээ бусдын эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү.
-
5 цаг 48 мин
-
Уржигдар 13 цаг 14 мин
-
Уржигдар 13 цаг 09 мин
-
Уржигдар 12 цаг 46 мин
-
Уржигдар 11 цаг 53 мин
-
2024-09-27
-
2024-09-27
-
2024-09-27
-
Уржигдар 13 цаг 14 мин
-
Уржигдар 13 цаг 09 мин
-
2024-09-27
-
2024-09-24
-
Уржигдар 12 цаг 46 мин
-
Уржигдар 11 цаг 53 мин
-
2024-09-27
-
2024-09-27